Terminsavslutning

Jag ser verkligen fram mot  årets sista UK-möte. Alltid lika kul att träffas! Jag tycker verkligen vi ska vara stolta över vad vi har presterat inom vårt projekt så här långt. När Daniel och jag senast var inne på högskolan och träffade de andra temagrupperna blev man nästan lite generad. Vi blev överösta av beröm. Kul!  Undras hur den där reklamenfimlmen blev bara. Jag minns ingenting av vad jag sa i kameran - så nervös var jag! På måndag efter jullovet har Daniel och jag blivit inbjudna till en skola i Mörbylånga där vi ska berätta om vårt projekt för alla elever och deras föräldrar. Vårt projekt är kanske vbara början på något riktigt stort!  God Jul!

Ses klockan 19.00 vid kajen

//Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0