Kommentarer

Hej!

Det är kul att läsa elevernas bloggar, och jag tror att de blir glada för en kommentar då och då. Kommentarerna gör ju bloggandet mer dynamiskt och det blir lite kommunikation av det hela. Har ni något tips om hur man kan få föräldrar i klassen att kommentera mer på klassbloggen? Jag har haft min blogg i över ett år nu, och jag ser på Webstat att det är ganska många som läser, men aldrig några kommentarer! Ibland är det ju roligt med lite feedback...De är kanske nöjda med att få snabb information och bilder, och känner inget behov av att säga ngt själva.

Måste också plussa lite på en blogg på vår skola som inte är med i projektet. Kanotens fritidsblogg, den är ofta uppdaterad och har många bilder!
Ha det bra i helgen!
// Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0