Mannen i matkön


Stod igår i kön på snabbköpet. Korgen var fylld med det vanliga. Kön var längre än vanligt. Plötsligt kände jag en hand på axeln och en välbekant röst som sa Tjena. Vände mig om och såg in i den fd projektledarens Mats vänliga ansikte. Även fast han inte längre är med i projektets ledningsgrupp undrade och frågade han mycket om arbetet med U K, hur det går, vad vi känner och hur arbetet i den "lilla gruppen" fortskrider... Jag svarade, som det är, att arbetet sakta men säkert håller på att formas till något riktigt, riktigt bra. Barnen (eleverna) har responderat fantastiskt och verkligen kastat sig in i Bloggdelen av vårt "tre-bens-projekt". Även deltagande kollegor har verkligen presterat bra - vilket jag måste säga är fantastiskt KUL! Synd att inte mannen i matkön kunde följa oss under projektets gång, då det var han som initierade Jonas och mig för projektidén en höstdag i fjol. Han bad mig f.ö. att hälsa till samtliga deltagare... så nu har jag gjort det! Slutligen vill jag bara säga att Bett-mässan i januari redan kittlar mig enormt - ska bli fantastiskt kul att få åka dit!  //Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0