Några synpunkter från föräldrarna

Jag har snart haft alla mina utvecklingssamtal i 4B och då har jag fått höra följande från föräldrarna:

- Jättebra med klassblogg. Lätt och smidigt att få information.
- Det är så roligt att läsa barnens texter i deras egna elevbloggar.
- Jag är nyfiken på de andra eleverna i min sons klass och genom barnens bloggar så kan jag bilda mig en uppfattning om vilka de andra barnen är.
- Man kan som förälder jämföra texterna som eleverna skriver och få lite koll på hur det går för ens eget barn.
- Kul med bilder på barnen!

Det är inga som har framfört något negativt utan alla gillar det vi håller på med. Kul!
Många föräldrar är nu inne och läser bloggarna och ger kommentarer, blev ett rejält uppsving när barnen fick i läxa att lära sina föräldrar hur man läser och kommenterar en blogg.

//Ulrika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det bli bättre!

2008-04-25 @ 11:42:42
Postat av: JN

Roligt att de är positiva!

2008-04-25 @ 15:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0