UK-möte med Högskolan

Idag har jag varit på UK-möte på högskolan med Tom Gagner och kompani. Även denna gång fick vi mycket beröm för vårt projekt. Jag presenterade lägesbeskrivning samt om våra föreläsningar som ägt rum den senaste tiden.
Vi kommer att fortsätta att åka runt och berätta om vårt projekt i regionen. Mörbylånga visiten har verkligen satt ringar på vattnet.
Vi ska berätta om vårt projekt för alla  lärarutbildare i Kalmar kommun den 14 februari.
AV-media i Kalmar är sugna på att skapa workshops där man bjuder in lärare i kommunen för att berätta teoretiskt och hjälpa till praktiskt hur man ska gå till väga för att göra något liknande som vi gör.
Vi kommer också vara en del i AU 1 kursen för lärarstudenter där vi berättar hur man kan använda IT och komminikation i undervisningen.
Reklamfilmen som gjort om vårt projekt är klar. De som har sett den säger att den är bra, själv är jag lite mer orolig. Vi tittar på den imorgon när vi träffas kl.15.00.
Känns verkligen stimulerande att verkligen satsa vidare på vårt projekt när det är så himla uppskattat av alla.

Nästa gång det är möte på högskolan (3/3-08) kommer vi också få tid att presentera våra tankar, ideér och erfarenheter från BET-mässan i London.

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Jonas och Co.
Det är jätteroligt att Ni lyckas så väl i Er temagrupp. jag visste väl att världen skulle vara intresserad av så många duktiga lärare och elevers lovvärda initiativ!! Stå på Er
/Mats Nordänger

2008-03-02 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0