Jonte back on track!

Härligt att se att vår "klippare" och filmredigerar "Jonte" är på banan igen. Jag och barnen tyckte att det var ett riktigt kul och trevligt avsnitt (# 27) som Djonken Produktions fick ihopa denna vecka.

Även nästa vecka tror jag att det finns alla förutsättningar till att få ihop något bra av det som barnen presterade under dagens Djonk-pass. Finns ett par riktigt bra inslag. Ska bli kul och se vad det blir av det.

image44

MSN fortsätter briljera!
Eric Ahls mamma ,mamma till en elev i min klass, lämnade lilllasyster på skolan igår morse. Samtidigt berättade hon för mig att Eric låg sjuk hemma. Jag citerar mamman "Men han sa att ni ses väl på msn i eftermiddag i vilket fall, så han får väl läxor och info där igenom."

Lite coolt tyckte jag.

/Obalan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det verkligen han på bilden som gör det fantastiska jobbet med Djonk-TV programmen???

2008-05-12 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0