Möte i morgon!

Hej alla UK-vänner på Bergavik! I morgon är det möte! Vi träffas väl hos oss i hörnan kl 15.00, och jag har verkligen för mig att det var min kära kollega Ulrika som hade egenhändigt bakade kanelbullar förra mötet. Hade det inte varit lite trevligt med fika den här gången också? Vi får se vem som känner sig manad....;)

Vi får väl också se om presidenten hinner titta in en stund efter Rexnetmötet. Jag kan skriva ut våra samlade åsikter som vi fick på mailen. Ses imorgon, ha det bra! Kram Mädchen

       Ville bara ha med den här bilden, den är så bra. Tänk så trevligt det var i London! :)

Kommentarer
Postat av: JN

Vilken bild!

2008-05-12 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0