Nytt inte alltid bättre..?

Under en lektion nu i veckan satt en elev, en tjej i trean, och såg frånvarande ut...pysslande med något som definitivt inte var de arbetsuppgifter i geografi som jag gett dem att jobba med. När tillfälle gavs så bad jag att få se vad det var som hon gömde bakom ryggen. Döm till min förvåning när jag såg att det var ett gammalt hederligt kärleksbrev, parfymerat till på köpet... :-) Ny kommunikationsteknik är bra till mycket, men en kärleksförklaring gör sig fortfarande bäst på rosa, parfymerat papper...eller?
Nu ska vi ut och njuta av vårsolen, ha en trevlig helg alla UK:are
//Daniel-Sultanen-Sylén

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nätet verkar ju inte helt fel heller, vad jag har hört i alla fall!
/Obbe

2008-05-16 @ 13:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0